Vakti ve nakti , müşterimiz adına iyi kullanıp, kazançlı hale getirmek. Her müşteri tek müşteri mantığından hareketle,samimi ve özenli ilişkiler kurmak. Stratejik duruş: Biz profesyoneliz, her zaman işimize odaklanır, gözlem yapar ve sürekli gelişiriz. Takım olarak çalışır, her zaman yardım için hazır bekleriz. Sorulacak her sorunun, verilecek cevap kadar önemli olduğunu biliriz.
MİSYON
– Bir şirketin misyonu şirketin neden var olduğunu ve amacının ne olduğunu açıklar.
– Amaç, sürekli olan bir şey ve elde etmek için uğraşılması gereken bir şey olmalıdır.
– Amacın en büyük özelliği gerçekliğidir – Gerçek olmalıdır, gösteriş değil.
– İnsanlar misyonu olan bir şirket değil, misyona doğru koşan bir şirket arayışındadırlar.
VİZYON
– Vizyon, peşinde gittiğimiz misyon ile şirketin 10 yıl sonra ne hale geleceğini gösteren gerçekçi bir resmi oluşturmakta size yardımcı olacaktır.
– Şirketinizin 10 yıl sonra NE olmasını istiyorsunuz?
– Şirketinizde 10 yıl sonra NELER olmasını istiyorsunuz?
– Şirketinizin 10 yıl sonra NELER YAPMASINI istiyorsunuz?
SONUÇ: Kısa cevap, eğer kullanacaksanız önemi vardır bu kavramların. Her ikisini de her gün, herkese erişilebilir kılmalısınız.